sâmbătă, 26 iulie 2008

Frig

A inceput la suprafata. Odata cu ploile. Odata cu norii negri ce navaleau din toate colturile lumii. Adunasera in ei ura si priviri negre. Si lasau sa curga peste mine zloata omenirii. Ploi mocanesti, incete, repetitive. Ploi fara sens. Si frigul inainta. Pielea, mainile, nasul, mintea, sinapsele. Apoi sufletul. Ca o gheara. Valuri de gheata. Nu intelegeam de unde atata ploaie si atata frig. Luna mea e calda. M-am nascut sub semnul focului. Soarele ma face sa rad. Sa cant. Ploaia e buna toamna. Cand sufletul obosit de caldura verii se moleseste si viseaza cu ochii pe fereastra uda. Ploaia vara ar trebui sa fie puternica. Plina de viata. Si calda.
Norii albi si pufosi alunga griul ultimei saptamani. Se fugaresc. Poate de maine...
Imi vreau soarele inapoi. Sa pisicesc iar tolanita pe un sezlong. Pielea sa se incalzeasca. Apoi mainile, nasul, mintea. Si sufletul. Sa arda de prea mult soare. Vreau soare in ochi. Promit sa nu ma stramb. Si trandafiri roz. Ca vreau eu. Roz. Da ? Cu mici picaturi de roua pe ei.
Vezi cat de putin vreau ? Roz si soare. Imi ajunge.

4 comentarii:

Anonim spunea...

"Imi vreau soarele inapoi. Sa pisicesc iar tolanita pe un sezlong. Pielea sa se incalzeasca. Apoi mainile, nasul, mintea. Si sufletul. Sa arda de prea mult soare. Vreau soare in ochi. Promit sa nu ma stramb. Si trandafiri roz."

Dacă e în oglindă, ce are? :)

Si trandafiri roz. Promit sa nu ma stramb. Vreau soare in ochi. Sa arda de prea mult soare. Si sufletul. Apoi mainile, nasul, mintea. Pielea sa se incalzeasca. Sa pisicesc iar tolanita pe un sezlong. Imi vreau soarele inapoi.

Anonim spunea...

nimic :P ideea oricum e sa se citeasca printre randuri

Anonim spunea...

}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{
roz si soare pentru preaunicoarna. garcon !!

Anonim spunea...

a venit. si roz si soare
}}{{