miercuri, 3 decembrie 2008

Reviu riplai si chestii

Mi se facu reviu. Aici. Verdic "Nup". Banuiesc ca nu sunt citibila. Prima reactie a fost sa merg sa imi tai venele de necaz, dar mi-a trecut cu o tura de ras. Sa vedem...

Ankh - Dacă ar fi să facem un portret robot, am putea spune că ori e profă de chimie (wrong, era sa raman corigenta la chimie), ori e şefă de raion la Ziridava (wrong again), ori casnică (acum vreo 6 ani, poate), ori toate astea la un loc (imposibil, dar daca zici tu ca se poate, te-oi crede. Ce ştim sigur, e că are doi copii frumoşi, să fie sănătoşi, ascultători şi să nu-şi facă bloguri. (Cand ajung la scoli si invata sa scrie, le voi transmite. Pana atunci e inutil)

In continuare, pe scurt: am mereu cafea buna. Se poate intampla sa nu am cafea deloc (yeah, right), dar nu se poate intampla sa am cafea proasta. Nu am terasa (sniff, sniff, dar visez la una, na). Ai nimerit-o CU CUrele de slabire, cu tastaturile nu. Citesc. Chiar si carti. Wow ! Dulceturi fur numai din camara bunicii mele. Nu am nervi sa caut prin alte camari, risc sa dau peste dulceturi proaste. Cu bunica merg la sigur. (e o alta manifestare a lenevelii cu care ma laud).

Sar peste felul in care tinem minte fraze ce includ cuvintele sani si solduri.

Margelele nu se pot coace in cuptorul cu microunde. Pacat, scapam mai ieftin.

Nu ma cert cu pitipoancele, doar ca uneori ma satur sa le vad. Si sa le aud.

Ca sa iti raspund la intrebarea ce nu te lasa sa dormi: Da, am beci. Nu il zugravesc.

Acum un pic mai serios. M-a distrat reviul. M-a deranjat un singur lucru. Dar ma indoiesc ca va ghici care.


Acuma chestiile de necitit.

Saptamani nebune, cu febra, renovari, reamenajari, comenzi tone, plecari, distractie, ameteala si vesti triste. Durere. As vrea sa fiu langa voi acum.

Luni... lupoaico ? Luni ?

6 comentarii:

diddle spunea...

>:D<

Anonim spunea...

ah, that's a surprise.
>:D< back

Anonim spunea...

Ne pare rău pentru neplăcerile produse. Am vrut să glumim doar, nu să facem rău, dar se pare că am exagerat.
Ne autopedepsim, ştergem tot.

Anonim spunea...

what ? pai de ce ? e pacat, mah :))) Lasa-l asa, e bun, e fun.

Singura problema era de natura financiara. Accept sa imi spui ca fac chestii yrate, jenante, cum vrei, dar nu mi-a placut lejeritatea cu care ai apreciat ca sunt cam scumpe, considerand faptul ca un set imi ia cam 6,7 ore de munca :P

Sa nu stergi, tu. Da ? Aveam dreptul la replica :D

Anonim spunea...

luni }}}{{{

Anonim spunea...

can't wait :P }}{{