joi, 4 decembrie 2008

Ioaneeeeeeeeeeeeeeeeee

Pai se poate ? Imi dai dreptul la replica, ma si intelegi ca nu gandesc la febra si astepti rabdator fara suparare si acuma stergi ? Pai bunatate de riplai nu isi mai are sensul. Pffffffff.

P.S. Ca sa ma supar, enervez, lesin, sinucid, urlu, rup parul din cap, crestez cu lama, trebuie mult mai mult decat un reviu facut in gluma. Mai ales unul la blog. Am specificat ce m-a deranjat, dar nu m-a suparat.

Pfoa, in loc sa ma supar eu, se supara ei. Na. Vreau reviul inapoi. :)))

3 comentarii:

Anonim spunea...

Na bine. Am pus la loc. Ne-o pedepsit şi nea Tavi... Amu' tre' să dăm bani pă bere.
Nu ştim să apreciem munca, nici banii, poate pentru că nu ştim bine ce-s alea.
Şi pen' că nu te-ai supărat, te trecem de la NUP la Prieteni. Pace, da?

Anonim spunea...

pace :))

Vezi ? In loc sa primesti berea free. Uite, daca vreodata ne-om cunoaste, promit o bere :))

Anonim spunea...

Am notat să ştii... Cu berea nu glumim.
Ne putem întâlni la schimb de cărţi, unde vin oameni faini.