miercuri, 29 octombrie 2008

Queen with Paul Rodgers - Rock the Cosmos Concert

Am fost la concertul Queen din Budapesta aseara. Paul Rodgers nu e de acolo. Mi s-a parul fals, nepotrivit, prea dur. Imi place omu', dar mie mi se pare ca nu se potriveste cu Oueen. Pacat. Am incercat sa nu fac nici o comparatie in ce a fost acum si Freddie, dar e cam greu. Dar ca sa nu il nedreptatesc... Simple Man



Sa revin la concert. Atmosfera old rock times. Oamenii stiau versurile, toate, chiar si cei tineri. Un Brian May in mare forma, Roger Taylor cu aceeasi voce rock ragusita, solo-uri de chitara, solo-uri de tobe, un "duet" cu Freddie. Freddie inca e prezent in concert, prin imagini, prin filmulete, clipuri, prin muzica. Un scaun in mijlocul scenei, Brian May, o chitara rece. "This is for Freddie". Atat. Love of my life. Toata lumea canta. Momente magice.



Bohemian Rhapsody. Pe ecranul imens Freddie. Apoi brusc Brian May cu un solo de chitara. Senzatia a fost inimaginabila. Ca si cum ar fi fost acolo.



3 ore. Au trecut prea repede. Chiar daca nu am fost incantata de combinatia cu Paul Rodgers, mi-am promis sa ii mai vad. Poate voi mai avea ocazia.

Ah, si sa nu uit: Mi-am cumparat un tricou minunat cu Freddie. Na ca m-am laudat.

Tot acum am aflat ca s-au vandut toate biletele la concertul AC/DC din primavara. Tot in Budapesta. Sold Out la 3 ore dupa ce s-au pus biletele in vanzare. Incredibil.

Si pentru ca numai asa pot incheia... Queen style ending

7 comentarii:

Anonim spunea...

deci mi heit iu, da???
da rau de tot, nu asa oricum !!!

rock on !!
}}}}}}}}}}}{{{{{{{{{{{

Ankh spunea...

lasa ca mergem impreuna la urmatorul }}{{

Lady of wolves spunea...

absolut !!!
ave noo !!!

Anonim spunea...

beeeeiiii, palariile jos! Io nu m-am putut misca sa ma duc... nu stiu de ce... poate ca sa pot pastra pe mai departe Queenul asa cum il stiu.

Anonim spunea...

Si eu am fost la concertul din Budapesta. Imi promisesem ca nu voi mai rata niciodata ocazia de a ii vedea cantand (in 2005 nu am putut merge la Budapesta si, vai, cat am regretat in acesti 3 ani!!!). Si tare bine am facut ca am decis sa merg anul asta. Nu numai ca mi-ar fi parut al naibii de rau, dar nici macar nu as fi realizat pe deplin ce am pierdut. Mi-a depasit cu mult asteptarile. Si asteptarile mele erau foarte ridicate, oricum. Nicio inregistrare nu se poate compara cu muzica produsa intr-un concert, aici si acum. Muzica are o vibratie, o caldura pe care niciun mediu de redare nu le poate captura. Brian si Roger au fost in forma de zile mari, iar Paul Rodgers, jos palaria, intr-adevar este un mare muzician. Mi-a placut de la bun inceput colaborarea cu Paul Rodgers. Mult. Dar dupa acest concert mi-a castigat inima. Inainte de 2005, Brian si Roger imi pareau imbatraniti muzical, ma bucuram sa ii vad la TV in diverse concerte, gen 46664, doar pentru ca erau membri ai formatiei mele preferate... dar, din 2005 incoace, sunt uimita si fascinata de vitalitatea, pasiunea si calitatea muzicala a concertelor (si inregistrarilor) lor, interactiunea cu Paul parca i-a intinerit. Desigur, gusturile sunt o chestiune relativa, personala - nu as vrea sa se inceapa de aici o ditamai polemica :)

Anonim spunea...

nici nu aveam de gand sa incp una :)). Ideea de baza e ca mie imi place paul rodgers, chiar mult, doar ca... fara Queen :))

Anonim spunea...

Ei, Lee, draga mea... tu ai fost la Gogol si ai baut cu Serghei.

Eu vreau la AC/DC :((