marți, 11 noiembrie 2008

Fat-o, un comm sa-ti dau, vrei ?

Eu, printre altele, ma ocup si de un magazin de imbracaminte de dama. Unul dragut, cu haine mai aparte, unele spre hippie, unele mai elegante, serii mici, majoritatea create de noi, accesorii lucrate manual. Ideea de baza e ca imi place, ma simt bine printre hainele astea, sunt pe gustul meu, lucrate frumos si fara infloreli inutile.
Ne mandrim cu ce avem.
Astazi mi-au intrat 2 cliente.
"Aveti pantaloni negri ?"
"Desigur"
Le aratam, cea care dorea sa isi cumpere, parea chiar interesata.
"Cat costa?"
"Atat"
"De ce asa de mult ? ce ? Sunt de firma ?"
....
....
....

Am ezitat sa ii raspund, am numarat de 10 ori, am respirat adanc si apoi i-am raspuns zambind.

"da. de firma noastra"
A plecat ca din pusca, nervoasa, strigand dupa colega/ prietena ei:
"Hai odata, pune-i jos, nu auzi, hai" Aia ramasese cam tampituta, asa, cu pantalonii in mana si nu stia ce sa faca cu ei. I-am luat frumos, tot zambind.

Daca ma enervasem ? Desigur. Mai ales ca cea cu pretentii de haine de firma era imbracata in pantaloni de atlas si adidasi. Drept e ca Nike, dar tot nu puscau cu pantalonii. De nici o culoare. Dar pantalonii puscau. Pe ea. Si se asortau perfect cu poseta mareeeeeeeeeeeeeeeeeeeee de lac. Pantalonii. Ca adidasii, chiar daca erau Nike, tot nu se potriveau.

Acuma, dupa o discutie cu Lupoaica, regret ca nu i-am cerut hi5-ul, sa ii dau un comm. Ca sigur are.
"Fat-o, nu imi dai si mie hi5-ul tau ? Iti las un comm. Si stelute (sau ce se da pe hi5). Si te laud la toata natiunea. Ce zici? Te poopiiiiiiiiiik, fat-o. Esti prea cool."

ButT of course.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Doua lucruri:

1. De pasarici e plina lumea... si ciripica pe limba ei piere. Pe de alta parte daca n-ar exista aceste pizdelii, n-am avea termen de comparatie si obiect de amuzament.

2. Bine ca stiu :P... io dau Glenfiddichu' si tu dai un guided tour in tara pantalonilor. Se aproba? :))

Unknown spunea...

Daaaaaaaaaaaaaaaaa. Se. Si bonus dau lectii de bijuterit. Cu Iris si Bia pe langa noi. :P

Pupacim

Anonim spunea...

da fat-ooooooooo, da-mi un comm sa fiu cea mai tare din toate pitzipoancele astea de pa haifaiv !!!

}}}}}}{{{{{{{{{

peseu : butT of course ca ave noo, da???

Anonim spunea...

lojic. ave. iti dau comm, dar numai daca ai muuuuuuuuuult aur pe tine. Si poseta de lac. Mare. Dar mare, mare, da ?