marți, 9 septembrie 2008

Ankhs and roses

Primele incercari. Ankh-urile au iesit cam carne. Trandafirii in schimb au iesit frumosi. Inca astept culoarea pentru cerceii preaminunatelor ce imi acompaniaza preamaretia in aerul rarefiat al inaltimilor preaminunate in care traim. Ma enerveaza firma aceea cae trebuia sa imi trimita produsele de saptamana trecuta deja si nici acum nu au parasit depozitul lor. Nu-i nimic, cica maine ne inghite gaura... neagra si cui ii mai pasa de cerceii mei ?
Si ca tot am pomenit-o... Ma gandeam dimineata (cand am aflat si eu de experimentul maret)ce as face eu in ultimele mele 24 de ore ? Sarind peste partea naturala si evidenta a familiei. Si brusc mi-am dat seama ca... nu am mai vazut multa lume draga de multisor. Ca nu apuc sa dau un telefon sa te intreb ce mai faci. Ca semnele de intrebare nu au apucat sa devina puncte. Sau exclamatii. Cat de usor ne lasam ametiti de vartejul vietii... De cate ori nu mi-am propus sa invat sa ma opresc uneori si sa imi fac timp de cei dragi. Si cat de usor am uitat.
Si maine nu se va intampla nimic si iar voi uita si iar si iar si iar...
Daca totusi maine ne-om duce... macar stiu ca lupoaica ma iumbeste. Ca mi-a zis ea azi. Si io te iumbesc, na.
Acestea fiind zise... preview pentru posteritate



9 comentarii:

Anonim spunea...

Doar atât poţi?
Nu au gust de coniac, sorry. Sau savarine.
Glumeam.
Sunt prea negre. Alea, ultimele din poze.

Mircea

Anonim spunea...

nu bate soarele pe ele. au insertii roz :P pe gustul meu :))))

nu sunt prea reusite, dar sunt ale mele. :P

Anonim spunea...

ankh, sunt ok toate cele faci. te rog să taci, că mă îndrăgostesc şi de tine. să zicem că glumeam...
cum spui tu? acolăzi prin blogosferă... dă-mi ignore please.

Anonim spunea...

acolazii prin blogosfera, daaaaaaaaaaaaaa :))) }}{{

ignore ? neah. prefer criticile constructive :P promit sa pun coniac in urmatoarele. si frisca.

Anonim spunea...

întreab-o pe zâna ta cum ar arăta cerceii... care îi vrea ea... o să ai surprize. fă-i cum zice ea.
:p
acolade şi acolăzi, câte vrei :p

Mircea

Oana spunea...

:X :X :X
Aja, me in loved
de roses

p.s. da Cale nu faci? :D (asta ca un apropo subtil) :)))
}}}{{{

bv bv bv

Anonim spunea...

iti fac, iti fac. numai sa gasesc alb :-< Te mariti ? :))))))

}}{{

Anonim spunea...

sisuuuuu, lasa apropourile ca la mine calele au alta semnificatie !!! :P

ankhuleeeeeeeeeee, pupam !!! }{}{}{}{

peseu : hai cu particula !!!

peseu 2 : da ma te iumbesc

Anonim spunea...

si eu te iumbesc maaaaaaaaaaah. pe amandoua va iumbesc. preaminunatelot care esteti. Ave noo :)))))