marți, 13 ianuarie 2009

Backwards



Make love walk backwards.
Obsesie. Mare. Grea.

8 comentarii:

Anonim spunea...

Îs faini. Am furat-o :p

Anonim spunea...

lisa ekdahl e o obsesie mai veche, mostenita de la Jay-ul preaminunat.

Da, sunt. Prea faini.

De asta e aici, sa o fure toata lumea. :D

dar versurile... ah

diddle spunea...

pai o vedeam ma si aici :)) ai venit tu repede cu ea la mine acasa si io nici nu eram, sa te servesc cu o chestie acolo.

>:D<

Anonim spunea...

apai, tu, io apuc sa citesc o data pe saptamana blogurile (cu cenusa in cap recunosc... si acuma nici nu mai zic aia cu nu am timp, k ? ) asa ca am fugit sa dau in toate directiile cu ea :)) Nah, ce sa fac, imi place sa dau obsesii :P

Anonim spunea...

daca-i musai... cu placere :P Fur si eu... se pupa frumos cu moodul de azi... multu' :)

Anonim spunea...

enjoy :*

ingrideas spunea...

ce nice..nu stiam de ea:)

Anonim spunea...

e calma si trista intr-un sens bun, nu ?