luni, 26 ianuarie 2009

For sale

Maturam eu azi prin bucurie si aud la AXN (nu ca m-as si uita la ceva, imi place mie cand sunt singura sa vorbeasca televizorul, sa mearga calculatorul, uneori si laptopul, sa arda becurile si nu e exclus ca eu sa am casti in urechi si sa ascult muzica de pe tel, ca nah, metalele trebuie sa urle si nu vreau sa imi deranjez vecinii. si ma mir cand vine factura de curent. :)) ) Asa, deci, aud reclama la Satisfaction. Nu am vazut nici un episod, am dedus cu ce e si atat. Si zicea ala acolo cum ca "exista un loc unde femeile sunt de vanzare". (sau se vand ? nu conteaza, ideea e de prins). Si am ramas io asa cu barbia pe coada maturii ca ciobanul ardelean din bancul cu OZN-ul (degeaba l-as scrie, daca nu il stiti, ca trebuie spus, nu scris. Si cu tot cu mimica specifica. So...). Si m-a lovit brusc. "Un loc?" Din diverse motive... dar peste tot. Nu ma exclud, m-am vandut de multe ori. Acuma clar exista tot felul de metode, motive, minciuni, dar intr-un final, ne vindem. Pentru un "Te iubesc", pentru un "Vrei sa ne casatorim?", pentru conditie, pentru liniste, pentru confort, din comoditate, pentru un D&G (well aici e discutabil, desi e hip Dolce, eu as prefera un Ungaro :D). Cedam o data ? Sale. Calcam un principiu ? Sale. Punem inca o masca ? Sale. Inchidem ochii ? Sale. Tacem cand ar trebui sa spunem ? Sale.

Veti spune ca e o diferenta intre vandutul pe bani si ce indrug eu aici. E. Dar vrem sa vedem cat e de mica ? De fapt... parca acolo e mai cinstit. Dau ceva, dai ceva, pe fata, comert. Simplu. Si apoi pe de alta parte...

Ah, da, faza proasta, depresie in prag, eu o alung, ea imi apare la usa, nah, you know... Si uite asa... zic si eu ca Did aici 9cu copyright cu tot si Flaviei si ei) si imi bag castile in urechi si ma vand iar... Totul e ok. Cum e aia, Jay? Azi e o zi minunata ? Fie

2 comentarii:

diddle spunea...

io o pomenesc pe jay aproape zilnic :))) imi vine sa mor si imi spun "ce-ar face jay in locul tau? ar declara ca este o zi minunata. deci ai o zi minunata, wtf" apoi rad si-mi mai trece.

Anonim spunea...

Pai da, si eu si imi pun status la mess cu zile minunate si rad si imi amintesc de vremurile de preamarire si de zile minunate si trece cat de cat. Dar cum nu stiu sa ma tin de o treaba... :)))