sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Zona tampon

Maaaaaaaaaaaaaaaaaah, m-am saturat sa fiu io aia care sta intre omi si le face pe toate sa cada in picioare. M-am saturez sa fiu mediator. M-am saturat sa imbrac un rahat mare si puturos in culorile curcubeului si sa il fac cea mai minunata surpriza din universs. M-am saturat sa spun lucrurile in asa fel incat sa fie ce sunt, dar sa para mai bune. Vreau o pauza. Zona tampon se inchide. Ia mai descurcati-va singuri. Sunteti adulti, ia apucati-va sa invatati sa spuneti ce aveti de zis fara intermediari. Mi s-a terminat inspiratia. Le am pe ale mele, destule, cu care ma lupt zi de zi, in liniste, fara sa va deranjez. Probabil de aia aveti voi impresia ca imi e totul roz. Well, nu imi e, dar mi le imbrac asa, ca pe rahatul ala. So... ajunge.

Back to being a bitch. Am zis !

Soundrackul saptamanii:

2 comentarii:

Anonim spunea...

Aşa aşa, spune, descarcă-te, mămăliga lor.
Nu prea ştiu despre ce-i vorba, da' e ceva legat de tampon... aşa-i? O:-)

Anonim spunea...

pai da, PMS :))))

trece in contzed. Slovacia here I come