vineri, 29 august 2008

Poveste

Sa tot fie vreo 2 ani jumate de atunci. Jucam MU cu M si tipul ala mereu OK pe un server HR. Intr-o seara un party mic cu OK-ul si cu JayJay (mah, asa era nickul MG-ului? Ca eu asa imi amintesc :))) ) Si Jay, pe care nu o cunoscusem pana atunci, imi zice sec: Eu te stiu, te-am vazut in poze. Belesc ochii si imi scutur jumatatea de neuron. Ce poze, eu nu dau poze, de unde, ce, cum ? Pfoaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Peste cateva luni, tot tipul ala OK imi zice: Da-i add la Misty, ca asteapta, ca vreau eu sa va aveti una pe cealalta in mess. Si i-am dat, ca nu te poti pune cu alintatul ala. Si bine am facut. Prima discutie a fost:
Eu: distractie placuta in contzed
Ea: mersi, mersi, fug la bagaje
desigur ca nu chiar asa, dar cam asta era baza :)) )

O vreme nu am prea comunicat. Apoi a venit invitatia in cabanuta unde cafelele isi imprastie aroma printre bloguri de omi faini. Si ne-am apropiat incet.

La multi ani ! Sa iti stea odata in cale sacul ala plin cu euroi. Sa ramai asa cum te stim: miserupista :))) Sa ne bucuri mintile si sufletele cu povesti frumoase. Sa citim cat mai repede continuarea Ghiocelului. (cu toate implicatiile) Sa... sa... sa... Lista e lunga. Are flori, primavara in ochi, fluturi prin stomac, pagini tiparite, omi dragi mereu aproape.

P.S. Aveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tie preaminunato, preaconico, prea cea mai cea dintre cele preacele (doar azi, da? sa nu ti se urce la cap)

Am tinut noua descoperire special pentru azi




Torturile, bautura si baloanele le gasiti la lupoaica

9 comentarii:

Lady of wolves spunea...

da daaa, sa ne traiasca !!!
sa creasca mare !!!!!!
}}}}}}}}{{{{{{{{{{
ave ei preaconica !!!!

Anonim spunea...

Sa ne traiasca, da :P

}}{{

Aveeeeeeeeeeeeeeeeee

Anonim spunea...

Hello :)
Am văzut o chestie mişto cu multe vişine amare, dar nu mai am curaj să scriu...

Anonim spunea...

Jay facea intr-o vreme dulce fain de si amu imi ploo in gat. cred ca e satula :))))))

visine amare.... hmmmm, ma gandesc la daramatura, un tort cu multe fructe si visine amare si crema usoara si frisca de casa.... ah

Anonim spunea...

sky !!!!!!!!!!!!! te avertizez !!!!!! :P :P :P

ankhule !!!!!!!! sa vezi bataie ce iti dau dupa ce termin de salivat pe aici !!!

}}}}}}}{{{{{{{

Anonim spunea...

Mă, nu mă las. Nu ştiu dacă v-au plăcut savarinele făcute special pentru voi.
Lady, mai ai tastatură?.

Anonim spunea...

hahaha, eu tocmai a trebuit sa comand una noua. asta rateaza cu brio. cred ca nu i-a priit apa.
merg pestrand sa combat frigul cu o inghetata de casa. na

Anonim spunea...

ppffuuuuuuu..daca nu te alerg eu pana faci bunataturile astea pentru stomacu meu, daaaaaaaa?????????????????

Oana spunea...

eu acu vazui mesajele
cer iertare ochelarilor ce-a uitat doftoru sa mi-i prescrie si atentiei distributive ce-a fost taiata de pe lista adn-ului, pentru a face loc milei de pisici abandonate :)))

Pup pe toata lumea inc-o data!
Dulce bun nu mai face fata ca a zis ca o tzine pe salate... de acu fix 100 de zile :))
Deci tot sarbatoresc ceva si azi
}}}}}}}}{{{{{{{{{{{