miercuri, 27 august 2008

Shhhhh

Somnul imi da tarcoale insistent. Imi impinge pleoapele sau se atarna greu de gene. Ochii se fac mici, mici, mici, capul da sa pice... Nu am voie sa dorm. Tu nu vezi cata treaba am ? Lasa-ma, shu shu de aici. De ce nu ai venit aseara ? Te asteptam in toiul noptii, te rugam sa apari. Tu nu. Tu apari ziua. Cand nu am timp nici sa respir. Mah, somnule, te tai de pe lista de cadouri daca nu te potolesti. Ai auzit ?

Spasit, pleaca. Zambesc si strig dupa el: La noapte, da ? Nu ma mai lasa sa astept!

Licoarea neagra imi aluneca prin vene. Gustul amar si aroma aceea cu tenta de viata ma fac sa deschid larg ochii. Programul parca nu mai e asa de incarcat. Lucrurile sunt mai usoare. Iar somnul, de necaz ca l-am alungat, s-a tolanit peste ochii copiilor si se uita la desene animate. Si caldura din camera vine din visele lor.

Shhhhhhhhhhhhhhhh, somnul imi mangaie copiii

2 comentarii:

Anonim spunea...

Next time trimite-l la mine, ca ma ocoleste cu incapatanare :).

La imaginea caldurii din camera lor m-am culcusit si eu... E frumos...

Anonim spunea...

pe mine ma ocoleste noaptea... si apare ziua :)))

E... si topitor asa