luni, 9 iunie 2008

Si asa...

Am carnet. De soferita. Sunt foarte mandra, da ? Nu de faptul ca l-am luat din prima, ci de faptul ca am reusit sa tac si sa nu ii zic vreo doo marelui politai care m-a examinat. Pe langa faptul ca mi-a fost din start antipatic, cand mi-a zis "ma, fata, ma" mi s-a ridicat brusc tensiunea peste limitele normale :))) Dar cred ca a observat ca din "doamna" nu m-a mai scos dupa :)))). Cand am terminat i-am bagat un "Multumesc" pe care cred ca l-a simtit dureros. Sau nu. Totusi e politai.
In timp ce stateam in asteptarea rezultatelor la sala, satula de anuntul maaaaaaaaaaareeeeeeeeee si extrem de vizibil "NU SPRIJINITI GARDUL" (da, da, de politie vorbim, cred ca vor ei sa le pice gardul, sau ceva de genul, de nu lasa lumea sa il sprijine) si nervoasa ca nu puteam sa ii fac poza sa nu ma vada careva si sa ma pice :)))) (las' ca azi merg sa iau carnetul si tot trag in chip maretia profund politieneasca) un tip la vreo maxim 20 de ani imi cere un foc si asa incetut ne apucam noi sa vorbim. Si la un moment dat, drac stie cum si de unde imi serveste "Vorba mamei, ce bine era pe vremea lui Ceausescu, cand terminai scoala aveai o slujba, aveai unde locui, nu te chinuiai ca acuma" Ma uit la el luuuuuuuuuuuuuuung, ma gandesc ca a prins maxim 2 ani de comunism, deci amintiri ioc si il intreb sec : Tu ce muzica asculti ? Un pic mirat de schimbarea directiei: House... "Si ai fost la vreun concert fain?" Daaaaaaaaaaaaaaa, la Tiesto, la Atb, vreau sa merg si in Ungaria la.. (nush la ce ca nu prea le am cu house-ul)" Desenele animate iti plac ? am continuat, zambind deja. "Sigur, cum sa nu?" L-am lasat asa, nu avea sens sa ii mai spun ca pe vremea aia pe care o regreta fara sa stie ce regreta, nu ar fi rumegat guma de mestecat, pentru ca era o raritate, si ca desenele erau cu ratia, maxim jumatate de ora pe saptamana. Cum ar putea intelege ce inseamna sa primesti pachet cu concertul Floyd din Venetia prin septembrie '98, filmat de un prieten drag fugit din tara, de o calitate nu foarte buna (filmarea, nu concertul, concertul e si acum preferatul meu) si sa plangi de cateva ori pe parcursul vizionarilor repetate, de bucurie ca ii vezi, de bucurie ca omu acela drag a fost acolo, de bucurie ca ai cum sa asculti Floyd. De unde sa stie ca pleata lui pana la umeri (care ii si statea bine, al dracului :P ) pe vremea aceea era semnul unui noroc nesperat, dar si continua teroare ca intr-o zi te va trimite vreun profesor frustrat sa e tunzi, sau te va aduna un militian de pe strada si vei face cunostiinta cu foarfeca lui ? Cate plete nu am regretat... Ce sens avea sa ii spui ca cei ce ascultau metale pe vremea aia erau un soi de paria. Ca blugii rupti care acum sunt la moda, pe atunci erau un bilet sigur spre priviri dezaprobatoare. Ca am plans 2 zile cand am aflat ca nu se va mai tine Tim Rock-ul ? Ca gaseam bilete la Iris, Celelalte Cuvinte, Compact... numai cu pile ?
Da, poate ca aveai un post si un apartament, dar merita ? Nu e prima data cand cineva care a crescut dupa perioada '89, imi spune ca era mai bine atunci. Sa va fereasca Dumnezeu sa aflati cat de bine era.
Oricum important e altceva: AM CARNEEEEEEEEEEEEEEEEEEET :))))

4 comentarii:

Anonim spunea...

da maaaa, ai carneeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttt !!!!
amu ai grija, ca stii tu pozele alea , da???
}}}}}}}}}}}}}{{{{{{{{{{{
ave !!!!!!!!!!!!!!!

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

ave mie, eustoma, da ? :))))
}}}{{{

Anonim spunea...

huh?
comentariu sters???
care o supara ma??? hai sa va vad !!!!