miercuri, 12 noiembrie 2008

Liliac si Cuvinte

Stiu, am cam lenevit luna trecuta. Prinsa in magia culorilor, m-am dedicat mai mult bijuteriilor. Gandul ca cineva le poarta, poate le si iubeste asa cum le-am iubit eu dinainte de le vedea gata, aduce caldura. Si bucurie. Culmea e ca nu mi-am facut inca nimic mie. Pentru mine. Al meu. Poate pentru ca toate sunt si ale mele, fiecare poarta o bucata din mine: minte, suflet, vis.

A inflorit liliacul. Smocuri mici mov. Si frigul le chinuie, dar totusi stralucesc. Ma intreb de unde a mai avut forta sa infloreasca. Lectie si model. Forta din radacini. Sa nu uiti, da ? Sa nu uiti...

Celelalte Cuvinte. Album nou, concert. Amintiri. Atatea amintiri. Cat de tineri eram ! Acelasi sound, aceasi voce. Calin Pop. Mai plinut, dar inconfundabil. Daca vrei... Lasa-ma sa curg. Vechi si nou. Noul album suna bine. Rock revival ? Speram. Era pacat sa dispara, desi nu credeam ca ii voi mai vedea live vreodata. "Ai fi crezut ca vom mai merge la un concert Cuvinte impreuna ?" Nu. Chiar nu. Dar ma bucur ca ai fost acolo. Iarba prin par.

Ultimele zile au fost leganate de Jewel, Sarah Mclachlan si Diana Krall. Sarah ma face sa ma gandesc la Lee. Poate datorita unui post mai vechi al ei. I love you. Si o poveste. Mi-o imaginez undeva intr-un fotoliu mare, la caldura, cu un pahar plin cu o licoare auriu-roscata. Si cu povesti lungi. Sa te faci bine repede, dar profita de lenea in miros de brad intre timp.

Maine... M. Vineri, cabana. Saptamana asta se anunta frumoasa, cu toata raceala, durerea de gat, nasul prea infundat si senzatia de moleseala data de febra. Dar ce mai conteaza ? Liliacul e inflorit. Radacini, da ? Radacini...

Si amintiri

3 comentarii:

Anonim spunea...

:X :X :X :X :X
iaaaaaaaaarbaaaaaaaaaaaa priiiiiiinnnnnnnnnnnnn pppaaaaaaarrrrrrrrrrrrr

pupici }}}}}}}}}}}}}{{{{{{{{{{{{

peseu : liliac maaahh???

Anonim spunea...

da, mah, liliac

}}{{

Anonim spunea...

Frumoasa, indeed :)...