vineri, 21 noiembrie 2008

New addictions

In ultima vreme mi se parea ca nu mai este nimic interesant la TV. Chiar nimic. Aceleasi filme la a 'nspemia reluare, aceleasi emisiuni anoste (mai putin Dansez pentru tine pe care o urmaresc. Imi place dansul... ce pot sa spun ? Stiu, stiu, nu am scuze :)))) )

Dar in ultima vreme am descoperit un post pe care nu prea il bagasem in seama pana acum: Travel & Living. Si 3 emisiuni de care nu ma pot dezlipi. Chiar si reluarile imi plac :))).

Miami Ink. Tatuaje. Nu orice fel. Ce fac oamenii aceia e incredibil. Reusesc fara prea mult stres sa transpuna exact ce avea clientul in cap. Imi plac tatuajele si omii aia duc asta la arta.

While you were out. Aaaaaaaaaaaaah, va roooooog, veniti si in Ro ! 1500 dolari, multa imaginatie, multa indemanare, 2 zile. Atat le trebuie ca sa renoveze o camera. Sa ii dea o fata complet noua. Am vazut niste idei atat de simple si atat de frumoase. Pare foarte usor, dar e nevoie de mult cap si multa experienta ca sa ajungi sa faci sa para usor. Sunt magnifici. Daca sunteti interesati de renovari si mai ales de decoratiuni interioare ieftine, dar de efect, va recomand din tot sufletul sa va uitati.

Flip that house. E simplu, da ? Cumperi o casa mai prapadita, bagi in ea o anumita suma de bani si o vinzi rapid cu un profit frumusel. Pot sa imi schimb meseria ? Pot ? Au grija de tot, detalii de "look", dar mai ales ceea ce nu se vede: instalatii, izolatie, ce e la moda, materiale de calitate. Profit ? In jur de 100.000$. In maxim 2 luni ? Frumos.

Pe langa Travel and Living, m-a apucat mania Desperate Housewives. Stiu, stiu, trebuia in urma cu 3, 4 ani sa ma apuce :))). Dar acum a fost momentul, probabil. De ce imi place ? Combinatia dintre realitatile zilnice, amare sau dulci, anoste sau emotionale, si misterul adaugat pentru a condimenta situatia. Inca sunt la sezonul 1, asa ca sunt sanse sa ma razgandesc. Deocamdata imi plac personajele, dialogul inteligent si prietenia dintre 4 femei care aparent nu au absolut nimic in comun. Decat faptul ca locuiesc pe Wisteria Lane.

Muzica ? Sigur ! Me too, btw. Fara partea cu "cut my hair" da ?

Niciun comentariu: